Sleva!
Kategorie: Štítek:

3 125 

Skladem na prodejně

Popis

WARHEAD bezuhlíkový motor BASE, krátká osa, 20RPM

Bezkomutátorové designové motory Warhead Industries se zabudovaným mosfetem jsou skutečnou revolucí v oblasti ladění airsoftových zbraní.

Instalace bezkomutátorového motoru posune  repliku na novou, vyšší úroveň a zároveň nabídne uživateli větší spolehlivost, efektivitu a možnosti nastavení než v případě tradičních kartáčových motorů.

Bezkomutátorové motory se díky své konstrukci opotřebovávají mnohem pomaleji a jsou schopny generovat vyšší točivý moment bez plýtvání energií.

Motory Warhead Industries jsou „drop-in“ komponenty, což znamená, že mohou být v naší airsoftové zbrani bez jakýchkoli složitých úprav.

 

Proč Warhead?

– vysoký poměr točivého momentu k hmotnosti

– lepší poměr kroutícího momentu vůči spotřebě

– vysoká spolehlivost

– snížená hlučnost během provozu

– delší životnost motoru (žádné opotřebení kartáčů a komutátorů)

– eliminace ionizujících jisker z komutátoru (ESD)

– vysoká redukce elektromagnetického rušení (EMI)

– oproti klasickým motorům Warhead motory se nehřejí

– vysoce kvalitní magnety

– měděné vinutí odolné vůči vysokým teplotám

– vestavěný ESC (Electronic Speed Controller)

– ochrana proti podvybití baterie (hranice 3,1 V na článek)

– ochrana proti přetížení (při poruše motor na 5 s vypne – pro vyhnutí se poškození motoru doporučujeme znovu nestřílet)

 

Pokud již máte procesorovku / mosfet, tak jak ji nastavit? 

  • Ochrana lipolky

Warhead motory mají obvod který sám detekuje podvybití akumulátoru a v případě dosažení  akumulátor odpojí, aby nedošlo k poškození. Hranice je stanovena na 3,1 V, tudíž pokud preferujete jinou hranici pro výměnu baterky, použijte procesorovku.

  • Detekování cyklu

Vždy by mělo být zapnuté, aby se zajistilo maximální využití potenciálu motoru.

  • Přednatažení

Přednatažení by vždy mělo být vypnuto, jelikož může kolidovat s aktivní brzdou samotného Warheadu.

  • Aktivní brzda

Obecně výrobce doporučuje aktivní brzdu vypnout, jelikož o rychlý stop & start motoru se stará ESC (Speed controller) zabudovaný v motoru.

V krajních případech je možné použít aktivní brzdu až do 20%.

69434.jpg?time=1638183335142