Popis
WARHEAD bezuhlíkový motor BLACK, dlouhá osa, 30RPM
Bezkomutátorové designové motory Warhead Industries se zabudovaným mosfetem jsou skutečnou revolucí v oblasti ladění airsoftových zbraní.
Instalace bezkomutátorového motoru posune repliku na novou, vyšší úroveň a zároveň nabídne uživateli větší spolehlivost, efektivitu a možnosti nastavení než v případě tradičních kartáčových motorů.
Bezkomutátorové motory se díky své konstrukci opotřebovávají mnohem pomaleji a jsou schopny generovat vyšší točivý moment bez plýtvání energií.
Motory Warhead Industries jsou „drop-in“ komponenty, což znamená, že mohou být v naší airsoftové zbrani bez jakýchkoli složitých úprav.
Proč Warhead?
– vysoký poměr točivého momentu k hmotnosti
– lepší poměr kroutícího momentu vůči spotřebě
– vysoká spolehlivost
– snížená hlučnost během provozu
– delší životnost motoru (žádné opotřebení kartáčů a komutátorů)
– eliminace ionizujících jisker z komutátoru (ESD)
– vysoká redukce elektromagnetického rušení (EMI)
– oproti klasickým motorům Warhead motory se nehřejí
– odolný kryt vyrobený z hliníku 7075
– vysoce kvalitní magnety
– měděné vinutí odolné vůči vysokým teplotám
– vestavěný ESC (Electronic Speed Controller)
– ochrana proti podvybití baterie (hranice 3,1 V na článek)
– ochrana proti přetížení (při poruše motor na 5 s vypne – pro vyhnutí se poškození motoru doporučujeme znovu nestřílet)
Pokud již máte procesorovku / mosfet, tak jak ji nastavit?
- Ochrana lipolky
Warhead motory mají obvod který sám detekuje podvybití akumulátoru a v případě dosažení akumulátor odpojí, aby nedošlo k poškození. Hranice je stanovena na 3,1 V, tudíž pokud preferujete jinou hranici pro výměnu baterky, použijte procesorovku.
- Detekování cyklu
Vždy by mělo být zapnuté, aby se zajistilo maximální využití potenciálu motoru.
- Přednatažení
Přednatažení by vždy mělo být vypnuto, jelikož může kolidovat s aktivní brzdou samotného Warheadu.
- Aktivní brzda
Výrobce doporučuje aktivní brzdu vypnout, jelikož o rychlý stop & start motoru se stará ESC (Speed controller) zabudovaný v motoru.